Известие

Collapse
No announcement yet.

Не се издържа вече!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Koлега,търсил съм преди да пиша,но не намерих като това дето на мен ми се случи!А, между другото не "рева",а споделям моите болежки с колегите,нали за това е форума и както виждаш съм го написал донякъде под формата на майтап!Интересно ми е,на теб ако ти заминат за един месец 1400лв +360 за две предни гуми какво ще направиш,банкет ли ще дадеш!?!!?!?Нищо лично,просто питам!
    Грях е, да я нямаш!!!АlfaRomeo-156SW/2.4JTD/Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI

    Comment


    • #17
      и аз си имам своите проблеми, и аз събирам от закуски за колата,
      и ми предстоят още разходи, но ще ги направя, ако не искам да ги правя, ще я продам
      Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
      AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

      Comment


      • #18
        Аз за продаване не говоря,нашата "любов" е само на една година,имам все още силни чуства към "кучката"!Но,да спре с "рекета" малко!
        Грях е, да я нямаш!!!АlfaRomeo-156SW/2.4JTD/Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm TI

        Comment


        • #19
          Хубавите кукли трябва да се глезат
          Но твоята малко алчна ще дойде
          Спокойно колега, след като смениш и това ще караш мнооогоо без да сменяш друго, както разбирам се е случило малко наведнъж и идва малко нанагорно но са бели ядове
          настояща - BMW 3er
          ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
          ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от to_lose_HEART
            30-40 лева?
            това за някои модел на москвич ли става въпрос
            долната помпа върви между 200 и 300 лева и работата е долу горе толкова разглобява се половината кола
            Гледам, разбирач го даваш, ма да те питам разлика: между лагер-помпа и външна помпа (специално пък при 2.4 JTD помпата е от архаичната 33-ка) разлика правиш ли и къде според теб е тя? Щото от такива разбирачи като теб останалите потребители получават грешна информация. След това следват един куп безсмислени теми. Вместо да си мислиш, че си открил Америка, по-добре се поинтересувай дали някой друг не я е открил преди теб
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #21
              Ми на мен ми заминаха доста повече и според мен за не кой знае какво, ама това е живота, не се коси Виждаме че е майтап, то и колегата на майтап ти казва.
              А банкет не дадох, ама уиски почерпих
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от fred
                Ми на мен ми заминаха доста повече и според мен за не кой знае какво, ама това е живота, не се коси Виждаме че е майтап, то и колегата на майтап ти казва.
                А банкет не дадох, ама уиски почерпих
                Ако говориш за колата от подписа ти, съм съгласен. При бензиновите ск. кутии на 156 е системата лагер-помпа. Лагерът, ако не ме лъже паметта е не по-малко от 150 лв. Отгоре на всичко за да се смени се сваля ск. кутия за да се смени. При дизелите помпата е отвън и за смяната се сваля само акумулатора и стойката под него (без да се сваля ск.кутия.
                Мисля, че това дребно уточнение ще е полезно за всички.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobi_33
                  Първоначално публикувано от fred
                  Ми на мен ми заминаха доста повече и според мен за не кой знае какво, ама това е живота, не се коси Виждаме че е майтап, то и колегата на майтап ти казва.
                  А банкет не дадох, ама уиски почерпих
                  Ако говориш за колата от подписа ти, съм съгласен. При бензиновите ск. кутии на 156 е системата лагер-помпа. Лагерът, ако не ме лъже паметта е не по-малко от 150 лв. Отгоре на всичко за да се смени се сваля ск. кутия за да се смени. При дизелите помпата е отвън и за смяната се сваля само акумулатора и стойката под него (без да се сваля ск.кутия.
                  Мисля, че това дребно уточнение ще е полезно за всички.
                  Аз сменях разни неща, описах ги в Темата за ремонти и подобрения, а иначе технически съм неграмотен , само в сервиз в ходя.
                  Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                  Нагоре по стълбата, която води надолу
                  sigpic

                  Comment

                  Working...
                  X